Preguntes freqüents sobre la rinoplàstia

Em fa por no reconèixer-me i veure'm extrany

Aquesta és una por habitual en alguns dels pacients a l'hora de prendre la decisió. Els canvis en el nas són mil·limètrics, el seu rostre será harmònic i seguirà sent vostè mateix amb un punt més de bellesa.

Puc prendre el sol?

Durant el primer mes es recomana no exposar-se al sol ja que la pell està inflamada i sensible.

Puc fer esport?

Durant el primer mes es recomana no fer esports que requereixin un gran esforç, ja que encara hi ha una lleugera inflamació. També es recomana evitar immersions, no bucejar ni a la piscina ni amb equips de buceig.

Quan de temps trigaré a tenir l'aspecte desitjat?

Des del final de la cirurgia notarà la diferència, però a causa de la inflor derivada de l'intervenció trigarà un temps a notar els resultats finals. Després de la primera setmana hauran desaparegut els hematomes i al cap d'un parell de setmanes l'inflamació serà gairebé imperceptible. El resultat complet trigarà uns sis mesos, és una evolució progressiva i lenta.

Tinc 16 anys, puc operar-me el nas?

En principi des dels 15 anys és possible realitzar la cirurgia, però les característiques de cada pacient i el desenvolupament de les seves faccions marquen la possibilitat de realitzar l'intervenció amb èxit o si és necessari esperar un temps. Li recomanem que concerti una visita gratuïta on estudiarem el seu cas concret.

Enviï'ns la seva pregunta o demani una visita informativa.

Comparteix aquesta pàgina: