Redueix volum i cel · lulitis

redueix volum i cel lulitis | Clínica Rinos

Sabies que ... la definició, en medicina, de cel · lulitis és una inflamació dels teixits connectius cel · lulars subcutanis, i que generalment és causada per infeccions bacterianes?

No t'espantis! El que tu i el 90% de les dones tenim és el que s'anomena Lipodistròfia o Síndrome de pell de taronja.

Segurament, tot el que et pugui explicar, ho hauràs sentit milers de vegades. Però potser et sorprengui saber que no podem tractar tots els tipus de cel · lulitis de la mateixa manera.

L'èxit del tractament rau a esbrinar si el teu cel · lulitis és produïda per la teva fetge, el teu sistema circulatori, el teu sistema nerviós o el teu sistema limfàtic.

En Clínica Rinos treballem l'estètica, sense oblidar la salut del pacient.

El nostre protocol d'actuació s'inicia amb una primera visita, on realitzem un estudi morfològic del pacient. Aquí determinarem l'òrgan intern que genera els inestetismes. El pacient rep un dossier complet amb l'explicació de la seva morfologia, i unes pautes nutricionals, que serviran per millorar i evitar la formació de cel · lulitis.

• Estudi personalitzat
  • Protocol personalitzat
  • Tractaments diferents per cel · lulitis diferents
  • Perd volum des de la primera sessió

Després realitzarem entre 8 i 10 sessions del tractament d'acord a les seves necessitats, amb massatges terapèutics o els aparells corporal que sigui necessària.

El tractament corporal Algues Rojas Lipolimit Factor ® d'Anubis, conté un conjunt d'actius anticel · lulítics i reductors que tracten la cel · lulitis de manera específica, amb resultats duradors i visibles des de les primeres aplicacions..

No ho pensis més i vine a informar-te a la nostra Clínica. Aprendràs moltes coses de tu i de la teva salut.

M ª Isabel Montes R.

Unitat Terapèutica Facial i Corporal.

Comparteix aquesta pàgina: